Діагностичний інструментарій психологічної служби ліцею
З метою проведення діагностичної роботи у дистанційному режимі у КЗ "Роганський академічний ліцей" використовується «Автоматизована інформаційна система «Я-психолог», апробацію щодо створення звітності в якій було здійснено ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
У системі містяться:
- електронні тести розроблені на основі журналу "ПСИХОЛОГ", "Психологу для роботи: діагностичні методики" (М.В. Лемака, В.Ю. Петрище) та багатьох інших підручників рекомендованих Міністерством науки і освіти України та ІМЗО;
- електронні анкети розроблені на основі рекомендованих матеріалів НУШ, МОН, ІМЗО.
Це методики вивчення соціально-психологічної адаптації, готовності до школи, пізнавальної сфери, девіантної поведінки, темпераменту і характеру особистості, здібностей та інтелекту, мотиваційної сфери і спрямованості особистості, визначення рівня вихованості, методики виявлення та оцінки міжособистісних взаємин в колективі та сім’ї - соціометричні діагностики, тощо.
Це психологічні тести та анкети для учнів, керівників, педагогів, для батьків, тобто для усіх учасників навчально-виховного процесу.