Учнівське самоврядування "Дивосвіт"

Роганського академічного ліцею

Структура

/Files/images/Учнівське самоврядування Дивосвіт РАЛ.jpg

Вибори президента ліцею

Протокол голосування з виборів Президента Ліцею

Правила для членів учнівського самоврядування:

1. Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.
2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей виберемо золоті.
3. Ідею іншого не маєш права критикувати, покритикуєш — не буде ідей.
4. Думку викладай чітко, якщо потрібно — повтори.
5. Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.
6. Добре зрозумієш — краще зробиш.
7. Погодився легко — не означає сприйняв глибоко.
8. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів, і не смій задаватися.
9. Довіру треба розуміти так: усе перевіряється ділом, турботою і дружбою.
10. Перш ніж приймати рішення, навчись бездоганно його виконувати.
11. Будь-яку справу вінчає результат. Не соромно помилятися. Соромно не вміти і не бажати виправитися.
12. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.
13. Не вішай носа, коли важко.
14. На пам'ять сподівайся, але краще мати записничок.
15. Пам’ятай: отримаєш завдання ти маєш зрозуміло пояснити товаришам.
16. Не берися за все сам: один ніколи не зробить того, що може добре організований колектив, але не сиди, склавши руки, коли інші працюють.
17. Твори, фантазуй сміливіше — шукай шляхи виконання рішень.
18. Не гарячкуй, коли вирішуєш важливі питання. У такому стані легко припуститися помилки.
19. Не відкладай на завтра вирішення питання, яке необхідно і можна вирішити сьогодні.
20. Прийняв рішення — виконуй! Доручив іншим — довіряй! Довіряючи — перевіряй! Перевіряючи — допомагай! Допомагаючи — не підміняй!

Центр «Знання»:

/Files/images/vihovna_robota/2023-04-26-[17-04-59].jpg - проводить заходи, які стимулюють якість знань;
- організовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки;
- організовує взаємодопомогу у навчанні (робота учнів-консультантів по предметах в класному колективі);
- контроль готовності до уроків;
-допомагає вчителю в обладнанні навчальних кабінетів, організовує виготовлення навчальних посібників, дидактичних і роздаткових матеріалів, ремонт старих дидактичних матеріалів у шкільних умовах;
- члени центру беруть участь у підготовці та проведенні бесід у класах (про режим дня, виконання домашніх завдань);
- здійснює підготовку і проведення предметних олімпіад, конкурсів знавців, ерудитів, предметних вечорів;
- участь у МАН;
- залучає учнів у гуртки, виступає з ініціативою створення нових гуртків за інтересами.

Центр «Армія добра»:

/Files/images/vihovna_robota/2023-04-26-[17-07-21].jpg – турбується за збереження шкільного майна, благоустрою території школи та здійснює благодійну діяльність;
- сприяє розвитку людинолюбства, співчуття до труднощів і турбот інших людей;
- організовує допомогу пристарілим, інвалідам, ветеранам, одиноким;
- стимулює моральну повноцінність ровесників – дітей з особливими потребами, залучає їх до своїх колективних справ;
- контролює збереження шкільного майна та підручників;
- організовує заходи по благоустрою території;
- проводить трудові операції;
- організовує поточний ремонт шкільного майна;
- дбає про поповнення матеріальної бази навчальних кабінетів;
- організовує зустрічі з ветеранами, учасниками війни та АТО;
- виховує готовність жити і діяти за принципом гуманізму, милосердя, людяності;
- здійснює координацію роботи волонтерських загонів по класах;
- розвиває учнівський волонтерський рух;
- формує навички доброчинності, турботи про людей;
- сприяє розвитку учнівських ініціатив;
- відзначає державні пам’ятні дати.

Центр «Здоров'я»:

/Files/images/vihovna_robota/2023-04-26-[17-29-02].jpg Робота центру полягає у

- проведенні різних спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів;
- формуванні культури поведінки, норм моралі, навчання в спортивних секціях;
- організації проведення днів козацьких забав, змагань.

Керівник центру повинен мати організаторські здібності, хорошу фізичну форму і бути прикладом для інших учнів;

члени центру повинні

- проявляти активність у різних спортивних акціях;
- здійснювати нагляд за фізичною формою учнів та станом здоров’я;
- пропагувати здоровий спосіб життя;
- попереджувати негативні явища в учнівському середовищі;
- формувати стійку мотивацію до здорового способу життя.

Центр «Дозвілля»:

/Files/images/vihovna_robota/2023-04-26-[17-29-34].jpg – турбується про естетичне виховання школярів, розвиток їх художніх здібностей, вивчає фольклор краю, формує культуру поведінки та збереження здоров'я;
- керує проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних і класних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіляє між класами та учнями доручення до підготовки цих заходів;
- організовує роботу творчих гуртків і клубів, зустрічі з діячами культури та мистецтва, культпоходи в театри, кіно, на виставки, концерти;
- залучає учнів до гуртків, до участі в загальношкільних заходах;
- керує проведенням культурно-масових справ, організовує шкільні і класні вечори, свята народного календаря, традиційних свят ліцею, розподіляє між учнями і класами доручення по підготовці цих заходів;
- вивчає бажання учнів щодо організації вечорів, свят, ранків, дискотек, днів здоров'я, екскурсій;
- готує творчі виставки робіт учнів;
- в кожному класі спрямовує культурно-масову та спортивну роботу:
- інформує школу про новини культурного життя селища;
- керує роботою шкільних дискотек, організовує і проводить шкільні спортивні змагання;
- організовує дозвілля молодших школярів в оздоровчому літньому таборі;
- організовує оформлення школи та класних кімнат;
- несе відповідальність за утримання та підготовку програми художньої частини та дозвілля;
- проводить акції «Твій зовнішній вигляд», «Змінне взуття».

Прес-центр:

- ознайомлює учнів з новинами та подіями, формує високу культуру, вдосконалює володіння українською мовою:
- контролює випуск газет, стіннівок, блискавок;
- координує роботу редколегії з класними колективами;
- організовує та контролює випуск тематичних газет, святкових листівок;
- організовує роботу радіовузла;
- інформує про проведення свят, вечорів, інших заходів;
- допомагає в оформленні класних куточків;
- організовує виставки дитячих доробок, веде літопис ліцею;
- створює банк інформації, бере участь в підготовці плану роботи школи(опитування, анкетування).

Центр зв'язків з громадськістю:

Сьогодні головним завданням системи загальної середньої освіти є забезпечення високої якості освіти й відповідності її потребам особистості та суспільства.

Тому особливої актуальності набуває питання творчого співробітництва школи, сім’ї та громадськості. Школа вступає в безпосередні контакти з поза-шкільними закладами, з батьками з метою реалізації однієї спільної мети – формування гармонійно-розвинутої, високоосвіченої, соціально активної і національно свідомої особистості.

Зміст і структура спільної діяльності школи, сім’ї, громадськості у справі навчання та виховання підростаючого покоління;

Øрозробити заходи щодо розвитку індивідуальних здібностей і самореалізації особистості учнів, покращення якості позашкільної та позакласної роботи;
Øсформувати базу з надання основних знань і вмінь, необхідних для відповідальної участі учнів в громадському житті;
Øорганізувати педагогічний всеобуч батьків;
Øсприяти покращенню навчально-матеріальної бази школи;
Øналагодити партнерські відносини між школою та всіма ресурсами, що існують у громаді (органи місцевого самоврядування, громадськість, некомерційні організації, батьків учнів, підприємців, молодіжною радою ОТГ) для спільного розв’язання цієї системи завдань;
Øоприлюднювати результати цієї інформації на загальних зборах та на засіданнях учнівського самоврядування.

Три основні напрями роботи:

Øтворче співробітництво педагогічного колективу, учнів, батьків, громадськості;
Øсоціалізація особистості;
Øдемократизація.

Сфера нашої спільної діяльності досить різноманітна: і сім’я, і школа, і соціальне оточення. Усе починається з шанобливого ставлення до рідних і близьких, з емоційного мікроклімату сім’ї, із взаєморозуміння, взаємодопомоги, взаємовідповідальності. У школі спільно з батьками учнів створена ціла система заходів: родинні свята, класні години за участю батьків, уроки для батьків, трудові десанти, екскурсії, родинні розмови, сімейні виставки, створення затишку у класі та школі. Для формування педагогічної культури батьків, усвідомлення ними важливості відповідального батьківства у нашому навчальному закладі організовано батьківський всеобуч.

Кiлькiсть переглядiв: 37